De nya sedlarna

Tänkte skriva ett inlägg om de nya sedlarna, MEN så kollade jag in Stina Lises blogg precis och då behövde jag inte skriva nått, ni kan likväl kolla hennes "guide" klicka HÄR så får du läsa om allt spektakel!
Vad tycker då jag om det hela? Främst är det väl roligt med förnyelse. Det negativa med detta är enligt mig att det antagligen kommer bli svårt att hålla reda på vilken som e vilken, då de allra flesta är vana vid Selma Lagerlöf och såvidare. Dessutom så blir det bara jobbigt med ännu ett till mynt. Bort med mynten och använd "papper", all kärlek till sedlar, mynt e bara betyngande, haha! Och äntligen ska vi få en 200kr sedel, gissar på att den kommer användas flitigt! Dock är det lång tid kvar, menmen....

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0