FÄÄÄÄRDIG

Stolt över mig själv, historieromanen är utläst, 250 sidor på en dag, inte illa, trodde jag skulle behöva läsa hela natten! Aja får ta å diskutera boken sen för jag e dock inte säker på att jag fått med allt eftersom jag har en tendens att hoppa över viktiga delar när jag sträckläser en bok.
Intresseklubben antecknar för fullt....
Och när ni ändå skriver så kan jag meddela att nu har ju då värken i handleden släppt men istället har jag onti vänster axel, inte alls bra eftersom jag ska dansa imorrn....
Aja, see u!

Kommentarer
Postat av: abbe

wow. Du slår mig verkligen. 250 sidor på en dag! Jag läser 250 sidor på en vecka typ :|

2011-04-03 @ 21:52:45
URL: http://aarberesha.blogg.se/

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0