Sunshine

Igår vart awesome! Nu är jag asatrött, men fy va kul det var! Hahah, höll på att gå in på kontoret ist för omklädningsrummet, fattade inte hur man kom ut när vi skulle hem, strömmen drog in mig ibland fast jag inte ville, slog i huvvet i taket, slagsmål mellan sara å my på emelies och mina axlar...... HAHA ajah, och ja juste, en lustig badvakt, eh.... kalasbra dag iaf, måste göras om!
Imorrn blire till och ta första körlektionen, passa er på vägarna å håll i hatten, är nervös för vad han ska säga -.- men som en liten underbart söt fågel viskade i mitt öra så kommer jag klara det bra, men håll iaf tummarna för mig, men inte båda två samtidigt, för då blire kortslutning, haha!

Love<3

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0