Weekend!

Igår vart det ett mkt bra avslut på veckan, idag så spontan ringde jag till Stina Lise å bestämde oss för att hon skulle sova över här, haft en awesome dag med mycket skratt såklaaaart! Gjort en asabra (läs dålig) film som egentligen är skräck men "turned out to be a" komedi (ursäkta engelskan men kom inte på ett bra svenskt uttryck). Mkt bilder i det fina vädret också, som kanske kommer upp här sen, man vet aldrig :D
Så länge får ni en gammalbild, med påminnelsen till mig själv att jag måste kolla efter mitt fiskarmband, saknar det!!!!!!!
Imorrn blir det ännu en dag med Stina Lise, det gillas! Sen bär det av till Sofias cirkus, ska bli kul att se!!
Annars längtar jag väääääldigt mkt till sommarn!
Goodnight!

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0