2. 5 not-so-basic facts about you

1. - Jag kommer nog aldrig växa ifrån Disneyfilmer. Älskar att kunna sätta sig i soffan å glo på en disneyfilm, även om man sett den tusen ggr. - Lejonkungen, Aladin, Aristocats är några av de bästa ( Micke och Molle är en av de få filmer jag börjat störtgråta till... dock vet jag inte riktigt varför)
2. - Jag är ett riktigt krammonster - älskar kramar, tur att jag har ett antal lika stora krammonster till vänner ;)
Fick höra av en av vännernas lillebror en gång efter skolan och vi skulle säga hejdå - " Det ser ut som om ni aldrig kommer ses mer" , haha eh jadu, vet inte hur han fick till det som, för om vi aldrig skulle setts mer så skulle kramkalaset hålla på mkt längre!
3. - Jag trivs rätt bra lite överallt. Men bästa platsen just nu som jag kan komma på, det är hemma, nere vid "vår" strand, vid stenhögen som ligger intill vattnet, att sitta där och lyssna på vågorna och bara vara, då vet jag att jag är hemma.
4. - Jag är en dagdrömmare, har jag tråkigt så kan jag underhålla mig själv genom att dagdrömma, otroligt bra då jag lätt blir rastlös annars :)
5. - Har haft ett antal nicknames (ja nicknames, smeknamn låter fel, och snuskigt...) ett urval av olika namn jag hört mina vänner kallat mig: Lollo, Lol, Lisen, Lis, Fisen, Lovis, Luis (skrattar varje gång jag hör det) .
Sen finns det ju de som inte riktigt e likt mitt namn men:
Otto ( och Edgar , jag och Rut, fortfarande i bruk) ,
Pussgurka ( och Kramtomat två namn det första mitt det andra Idas, nångång under högstadietiden),
Gangster (och Brottsling, jag och Emelie, används lite då och då) ,
Fjortis ( Fjortis och Blondie = Jag och Rut, nångång under högstadiet där med) ,

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0