Gårdagens Surprise!

Igår så var det en överraskningens dag!
Fick ett mess av Emelie och antog att det skulle innehålla nått i stil med att hon var i Tyskland.
Men! Då vart hon redan i Sverige! Snacka om att man trodde man blivit knäpp å tagit fel på dagarna eller nått.
Dock superglad att hon e hemma igen :)
Sen vare dags för Stina Lises födelsedags surprise! Hade planerat med oss från klassen + karro att överasska henne med ett minikalas då vi inte kunde ha våran gemensamma fest den dagen. Så Sofia, Jenny och Karro kom vid femtiden, sen anlände Lina och Stina Lise. Hon såg iaf rätt överrasskad ut :D
Därpå så sticker jag ner till vägen å möter Emelie för hon skulle komma å ge resten en surprise då ingen av de andra inte visste att hon skulle komma. Så hon ringde upp Stina Lise utanför huset å i slutet av samtalet sa E nånting i stil med "ska jag sjunga?"... så kommer hon in från altandörren å sjunger Ja må hon leva! Haha!
Deras ansikten såg ut som "wtf vad gör hon här e inte hon i Italien men åh vad kul att hon med kom!"
Haha så jag tackar alla för gårdagen! Älskar er!<3

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0