Natten

Såå natten till idag så hade jag som inställning att klockan 12.30 dagen efteer (idag då) så skulle jag in å försöka få tag på "the magical quill". Tur var att jag sen kollade att tiden här i Sverige inte alls var då utan nångång mellan 01.30 till 03.00 (om jaag inte minns fel) . Så jag gick in på Pottermore nångång närmre tvåtiden och fick se ledtråden. Fick typ damp när de inte funkade på mobilen så sprang ner å hämtade datan.
Då vare fasen fullt med folk så servrarna orkade inte. Så fick uppdatera siden ett antal ggr så funkade det sen.
"How many deathly hallows are there" var ledtråden, multiplicera med 7. Svaret var alltså 21.
Så kommer jag in på sidan å hittar rutan med fjädrar som svävar omkring... klickar på alla å trodde det var ett skämt , men insåg att jag missat en så tryckte där å kom sedan in på registreringen!
Haha men sen skulle jag välja namn... jääätekonstiga förslag som mugwump å liknande men nu går jag alltså under "SparksHallow147" (lite svårt att lära mig det haha :))
Aja sen får vi väl se vad det är för nått :D
Det roliga med det hela är med tycker jag utöver att man e nyfiken på vad det är, är att det verkar föra ihop människor. Jag har mailat med flera människor som jag mött genom Tumbler, allt tack vare detta. Sen pratar vi inte om Pottermore hela tiden utan mest snackar vi om annat å lär känna varandra å det tycker jag är svinkul!

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0