Vad var det jag saaaa.

Jo jag sa ju igår att jag skulle ha en kalasbra dag, och så blev det!
Massor med folk i Ullared för det var dit vi styrde våra steg!
Arga tanter, bitchblickar från tonårstjejjer och gubbar som inte kan köra kundvagn!
Men inte gjorde det nått lika roligt iaf. Mamma å Pappa var också med men jag å Stina Lise rusade runt på vårt håll.
Hade askul å mitt i allt hittar vi typ en tredje del av kompisgänget typ, (eftersom jag är lite försiktig med namn i bloggen på dem jag e osäker på att de inte vill va med så nämns inga namn) men ah askul blev lite chockad när man såg dom komma springandes!
När vi sedan pratat färdigt å splittrades igen så hittade vi massa konstiga prylar... Bla en parfym som luktade BUBBELGUM! Say what, jag testade den å luktar fortfarande tuggummi -.-" Sen tog S-L och sprayade på en kiwiparfym på min ena arm, den vart typ kissgul i färgen å luktade smått konstigt, men aaah :D
Hittade såklart massa fina fynd som kommer upp på bloggen imorrn! Bildbomb forsure!

Tack för dagen! Du vet absolut hur man får den mest galna, roligaste, knäppaste Ullaredsdagen ever! Och måste göras om å skojja med "Geeeeekås Kuuundradio" <3

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0