Day 02- Which has been your favorite Christmas of all time?

Åh, väldigt svårt, alla är ju olika! Men klart så är det väl ändå de jular när man var liten, de då vi firade med mormor och mammas sida på förmiddagen och sedan med farmor, farfar och company på kvällen.... de jularna när jag fortfarande var liten, när livet var på topp hela tiden och jag hade en hel släkt som alla andra....

Det är också ett favvo år när jag var liten, bodde fortfarande i gamla huset, fick en skattkarta på morgonen och sedan så fick jag springa runt och leta, UNDERBART! Då vart man som ivrigast att få igång julaftonen :) <3

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0