Day 06- Favorite Christmas movies

Jag blir som ett litet barn när det närmar sig jul. Och klart gäller detta också då vi kommer till filmer.
Alltså är det barnfilmer som gäller! Disney finns alltid med, och då är det såklart klassikerna, skönheten och odjuret är såå mysig, kanske inte helt julig men wtf! Pippi firar jul är också tradition! Och den där samlingen "Astrid Lindgrens Jul" är också något man tittar på. Sen är det någon bibel film jag har brukat titta på (tror jag eller är det på påsken??) iaf är jag ledsen över det för det brukade vara tradition men tror inte de sänder den mer på TV :O. Och sen är det klart de gamla julkalendrarna som gäller! Pettson och Findus, Trolltider och ja jag har även sällat mig till gruppen som älskar greveholm! Och ska försöka hinna titta på mumindalen med som jag inte sett på evigheter! Kan ju passa på att nämna att jag gillar den julkalendern som går nu med! En julkalender jag gillar starkt men som inte är svensk är danskarnas "Jesus och Josefin", se den om ni inte sett den!

Vill du vara lucia? - Jaaaa med ljus i huvudet! <3

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0