Day 10- Do you give to charities or other people around the holidays? Which is your cause of choice?

Önskar ju alltid att man hade haft massor med pengar så man kunde hjälpa alla som behöver hjälp... men det kan man inte... Så jag får göra det lilla jag kan! Det är inte bara runt julen utan det är året om som jag lägger i pengar i sånna bössor om jag kan å har lösa pengar (men har blivit mer försiktig sen man fått veta att det är mycket bluffmakeri med sånna bössor). Sedan På sånna galor och sånt för världens barn etc så ringer jag och familjen in ibland på de där betalnumren :)

Jag skulle någon gång vilja vara med och hjälpa till på en julafton som anordnas för hemlösa eller för dem som inte har någon att fira med, det skulle vara intressant att prata med dem, jag tror man kan lära sig mycket på det :)

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0