Day 11- Are you any good at wrapping presents? Describe a gift wrapped by you.



Det beror på vilket humör jag är på så kan det antingen bli bra eller dåligt. Men jag gillar att slå in paket och funderar på att göra ett paket som ser ut som det ovanför iår! Det är inte heller svårt att slå in paket, gäller bara att ha lite fantasi och sen inte ta för mycket papper, då går det alltid bra! Något som jag tycker är småkul är att ta den gamla telefonkatalogen därhemma och slå in i , eller aktiesidorna i tidningen, annorlunda och kul!
Har även gått på en inslagningskurs för nått år sen, det var väldigt användbart och mycket roligt! Där lärde jag mig tex hur man gör som tetrapacks liknande paket (eller ah ser ut som pyramider) asbra med svår inslagna paket :)
Så ja jag är lite duktig iaf på detta :) och ett sista tips: Slå inte in alla paket dagen innan utan börja veckan innan eller nått, så mycket bättre och mindre stressigt! Värt att göra det långt innan för då blir de oftast finare :D

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0