Day 13- Describe your typical Christmas Eve

Vaknar relativt tidigt, även om jag inte sovit länge, oftast är jag uppe till kl 1-2 natten innan. Då brukar vi öppna varsin paket för att sedan gå ner och göra frukost. Sen är det fullfart!

Firar med moster och co på förmiddagen. Detta året kommer vi antagligen bara träffas och ge presenter till Othilia för att sedan träffas den 25 då vi firar med Karolina och Wilma med. Alltså har vi varannat års jular.

Efter min moster så åker vi mot farmor och farfar och firar där! Äter mat och kollar kalle... eller ah, det är sisådär med det, ibland kollar vi och ibland inte, beror vilken tid vi kommer. "Tomten" kommer (ja vi har tomte fastän att den yngsta är jag... hrm. Aja vi tjötar en massa å har det awesome och brukar bli att vi åker hem ganska sent.

När vi väl kommer hem så är det julklappsutdelning hemma, och dimper ner i sängen vid ett - två på natten!

Längtar!

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0