Day 24- Describe your day. Merry Christmas (:

Nu var det ju inte julafton idag, men hann inte blogga den 24e så inlägget kommer nu!

Vaknade sent något som är ganska ovanligt på julafton, men tog det lugnt på förmiddagen, fick öppna något av paketen, kollade på Kalle klockan 3 och sminkade mig och stack iväg till Farmor och Farfar, Kusin och Farbror. Där åt vi julmiddag och hann med liten del av Karl-Bertil Jul filmen ;) Öppnade paket och även om vi hade pratat om att inte byta julklappar för jag är ändå vuxen och borde sälla mig till de vuxna, för de vuxna byter inte julklappar längre, bra tycker jag, så fick jag ändå paket och jag klagar ju inte för det precis ;) vi kom fram till att jag alltid kommer vara släktens barn.... antar att jag är det till det kommer fler barn i släkten haha :D
Åkte hem sent och öppnade familjens paket hemma, fick fina paket jaao ^^
Somnade sent efter att ha kollat på film med pappi

Dagen därpå fortsatte min julafton vidare med slapp på förmiddagen och Moster med family på eftermiddagen! Full rulle med en galning till minikusin ^^ Lekte bla kurragömma med henne (A) sen "ringde" vi till Emelie; "Jag måååste inga min Ämälie" "å du måste åsså inga din Ämälie" haha sötnosen ^^ paketöppning och åt gröt och kladdkakemuffins! Helbra dagar jag hade med andra ord!

<3

Kommentarer
Postat av: abbehh

köpte den i den lilla bosniska affären Gästis, hihi

Den smakar Kinder ägg typ, åh mums! :)

2011-12-26 @ 22:31:10
URL: http://aarberesha.blogg.se/

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0