Ganska glad ändå

Jag hade kunnat vara arg,ledsen och besviken, men vaf*n bryr jag mig? Tycker mest synd om er, det kan ju inte vara så kul att försöka gå runt och göra livet surt för andra, men att inte lyckas ;) Haha lägg av nu va och bete er som vuxna, för det är ju trots allt det som vi räknas som nu? Ta och gå i ide era lortätande paddor ;)

Jag har inget speciellt för mig om dagarna just nu, därav inte mkt bloggande!
Jag har hämtat balklänningen, shoppat, pluggat och haft allmän abstinens av saknad av mina fina vänner.
I dagarna som kommer ska jag fira kusin som fyllt år och även fira nyår, men mer om det sedan!

Måste även säga till min äbbz: du får gärna fortsätta kladda i min kalender, den förgyller mina dagar! (: <3

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0