Inget plugg, men ändå så lite tid

Har inte någonting att plugga på! Jösses så göööttt! Jag har idag satt efterlysningar på ägaren till vår stackars hittekatt. Det är hjärtskärande att se honom här. Han har det iaf gott så länge i vår vedbo med mat och sovplats! Om hans förra ägare är någon som bara slängt ut han eller om han är en såkallad sommarkatt så ska jag vrida nacken av den människan!!! Han/hon ska veta att den lever om jag får tag på dom! Usch :'(
Ni som läser och tycker att "det är ju bara en katt" ni kan dra åt skogen, för en katt har känslor och behov av kärlek de också, annars hade han inte bokstavligen hoppat rakt i famnen på en såfort man går utanför dörren.

Nu ska jag dock ta ut min aggression någon annanstans och göra allt annat som måste göras, ciaao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med dajj shebab! Vi hade en liten bebis som satt utanför vår dörr bara sådär en dag åh ville inte gå :( så han fick bo hos oss ett tag tills några ville ha hnm. Säkert ngn som hade slängt ut lillen bara, usch på såna människor, borde inte finnas!

2011-12-06 @ 22:22:44

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0