Trööööööttt

Har blivit så jäkla trött på sista tiden, måste verkligen ha jullov nuuuu!
Och imorgon ska jag hämta nått spännande till skolarbetet, ska testa på mentometer knappar till en enkät jag ska göra, ska bli riktigt roligt att få göra på detta viset istället för på det gamla vanliga viset med en massa papper, snacka om miljövänlig lösning :D
Och har även en välbehövlig sovmorgon, väldansgött! Då ska jag få soooova ut! Så kanske jag inte somnar på filosofin, kan ju inte missa sista delen av inception, den är riktigt bra! Fast jag är inte säker på att jag hänger med riktigt men skiiiitsamma ;D

Sedan till alla er som har facebook, gilla "myskalendern" en riktigt rolig julkalender enligt mig :D Ni hittar den HÄR!

Nu ska jag dock läsa igenom svenska häftet vi fick idag, ganska kul faktiskt, handlar om svordomar och han som skrivit skriver på ett roligt sätt :D tumme upp för detta!

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: aha, okejs! Då ska jag ta och kika där, tusen tack för tipset!

2011-12-07 @ 22:28:44
URL: http://lillasyster.blogg.se/

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0