Update om dagarna på dagarna!

Okej lite längre förklaring om vad jag gjort på dagarna! I tisdags slutade jag tidigt asusual, stack hem till Los Carlzone och hade det allmänt awesome, bytte paket, julfikade och tittade på Tomtemaskinen med Pettson och Findus! Jag  fick en otroligt söt nallebjörn som numera heter Björne, han är VARM för man kan värma han i micron! Totally underbart för en frusen tjej för mig! Dessutom fick jag två sportlunch (FAVORIT) och tuggummi :D En helbra dag med många skratt dessutom... Vaaaad leker du för nått? ;) Taaack igen Emelie!<3
Emelie fick touchvantar och kuddhögtalare av lilla mig så hon håller sig varm och sover gott, bra tanke där Louise! Fina rim hade jag skrivit med, hon fattade vad det var innan hon öppnade pakten haha ;) 

Dagen därpå kommer jag inte ihåg vad jag gjorde haha! Men idag var det julavslutning! Wünderbar! Sovmorgon, Samhäll med fika och avslutning i kyrkan. Bytte julklappar med Stina Lise, fick ett startkit till Konadnailart! Yääy, mamma å pappa blir tossiga på lukten men det skiter jag i för här ska det målas naglar! Tusen tack lillsyster! Snygga blev naglarna med, fast jag behöver nog lite övning innan de blir riktigt bra (: Av mig fick hon en cupcakebok, en donut (en sak man har till håret, googla om ni inte vet), och touchvantar för att hon också ska vara varm :)
Sedan bar det av till arken för julklappsleken med hela tjocka släk...gänget menar jag ;) hahha jag fick en söööt kossa, haha ganska lik mig! Fick dessutom ett jättefint armband av Karro, taaack!!! Hahah därefter hem och målat naglar och bakat kakor!

Mindre bra bilder men men! 


Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0