De tycker antagligen att jag luktar svett och att jag borde gå på bio...

Eller var det så? Hoppas inte ;) nej men idag när jag kom hem hade jag fått både ett paket och ett brev på posten! Ganska kul då jag fick en nivea deo och en biobiljett GRATIS! ;) Gratis är gott har mina kära kumpaner lärt mig så hoppas ni är stolta!

Biobiljetten kommer från MR.Deal och det man gjorde där var att svara på frågor och sen värva två vänner så fick man biobiljetten, inte så jobbigt!

Deon fick jag genom att anmäla mig till niveas vipclub, säga att jag borde passa bra för deras tester till deras nya sensitive skin deo och därpå nu när jag ska testa den så ska jag fylla i ett litet formulär som jag fått på mail, och om jag vill så kan jag skicka in en video där jag berättar vad jag tyckte och får då ännu mer gratissaker hahah!

Sååå för er som är lite nyfikna så kommer jag tipsa om sidor jag hittar mina saker på, och hur kul är det inte att få annat på posten än räkningar?! (Vuxet...)
http://gratisguiden.se/ - här hittar man i princip allt som finns gratis på nätet, och det finns mkt, fått hem tandborste, arbetshandskar till pappa, deo, tandkräm, ansiktsprodukter, kattmat, kattgodis, youghurt (på kupong fick det alltså inte i ett mögligt paket ;)), mm.

http://smartsontestpilot.se/ - här kan du anmäla dig för att testa olika produkter, ganska bra då du får nys om nya matprodukter osv, enda negativa är att du inte får vara med varenda gång hehe ;) finns tester på allt mellan bilar och skraplotter!

Bld på dagens post, godisbiten ligger bara där helt random och har inget med saken att göra men ah ;)


Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0