Dag 20 - Vad bjuder jag på för mat?

Men oj! Jag typ suger ju på att laga mat överhuvudtaget! Hahaha mitt svar skulle egentligen därför bli: - Ute mat på ett mysigt ställe, men det är ju ett tråkigt svar, så nu kommer det jag skulle bjuda på om jag kunde laga mat!
Brandgul morotssoppa
Brandgul morotssoppa med basilika-crème fraiche.
Bild och recept hittar du HÄR
Pestofylld kycklingfilé med varm sallad
Pestofylld kycklingfilé med varm sallad
älskar kyckling och det här såg gott ut! Receptet och bilden kommer från recept.nu och länk har du HÄR
Pollykaka
Pollykaka!
Asgott, älskar polly, HÄR e receptet.
Haha är asdålig på sånt här (Y)

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0