Dag 22 - Det här upprör mig.

Om jag skulle säga allt som alla andra, så skulle det bli: Orättvisa, krig, misshandel, och allt det där som alla hatar... Och ja det upprör mig mycket. Och det behöver ju ingen mer djupare förklaring för alla vet redan svaret.
Falska människor - jag tål inget annat än sanningen.
Fjäsk - nope gillar inte folk som fjäskar....
Kaxiga folk - å då menar jag dåligt kaxiga... de som e bra kaxiga e cooola (Y)
När folk inte lyssnar på mig, eller när vuxna verkar anse att jag e för liten för att lyssna på.
När jag vill bli tagen på allvar men alla andra bara tramsar runt
När jag e depp å folk anser att jag förstör stämmningen bara för det
När folk försöker styra mig eller ändra på mig
När nån ba, vrf e du sur? NEJ JAG E INTE SUR ( haha hatar dessa situationer)
När alla bara "tar" men inte "ger"
Vad som upprör mig med mig själv då?
- när jag inte tar hand om mig själv.
- när jag e svag
- när jag inte e modig
- när jag stressar
- när jag inte tål stressen
- när jag får prestationsångest
- när jag inte lyckas
Å en grej till När folk säger att jag e bäst fast det är den andra personen som är bäst, för jag bestämmer (skämt en viss person fattar ;) )

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0