Jag, för ett antal år sen

Bilder på mig från högstadietiden, lite annorlundare stil, lite mindre galen (ibland) , lite mindre glad, lite mer jobbigt.
Men ändå glad för tiden som varit, det jag upplevt och mina erfarenheter jag fått, även med den allra svåraste tiden. Utan den, hade jag aldrig varit där jag är idag.
Även om vissa sår alrdig läker, och sorgen alltid kommer finnas där, så lever jag vidare, ibland svag men ibland så mycket starkare för jag vet att jag klarar av att gå till botten och sen klättra uppåt och stanna, på topp. 


Kommentarer
Postat av: karro<3

att kunna ta till vara på allt som händer i ens liv och orka ha kvar allt gör att man kommer kunna hjälpa andra en vacker dag. har man klarat att ta sig upp en gång går nästa gång lättare det gör att man blir starkare i sig själv som person o vän<3 vilken söting o cooling, alltid så fiin.. sötaste min pärla<3<3

2011-07-05 @ 17:54:18
URL: http://karrokabro.blogg.se/

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0