Kvällstankar

Vänner , Livet, Kärlek, Och allt annat som kommer upp.
Vad tjänar det till att sitta och fundera på om hur livet kommer bli?
Händer nått så gör det.
Vilka vägar jag än kommer välja så finns det alltid en väg tillbaka om jag inte blir nöjd.
Jag kan inte göra något.
Jag kan bara leva mitt liv, och hoppas på att allt kommer vara bra.

Och det enda jag kan göra är att hoppas på och önska att mina fina vänner och min familj kommer finnas där och stötta mig igenom livet, för om någon inte är där så kan jag inget göra, om jag behöver dom och de inte finns där så kommer det skära rejält i hjärtat men det e något jag får ta där och då.

Lev livet som du vill ha det, bry dig om de du älskar och dig själv och tänk inte på de som inte bryr sig tillbaka.

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0