Avslutning, tårar , fest och student!

Nu har sommarlovet börjat! Och det vart somsagt lite blandade känslor. Menmen, torsdagen tillbringades på lite olika ställen. Först vart det kyrkan med en fin avslutning, och My sjöng asfint! STOLT! Därefter vart det fika med mina tjejjor från klassen!
Därefter bar det av till Emelie där jag tillbringade mesta delen av tiden som vart kvar till Cindys fest. Vart uppspelt och riktigt nyfiken när jag kom till Emelie för jag visste att jag skulle få en försenad födelsedagspresent.. Hade ingen aning dirr om vad det kunde va... men så kommer hon med ett kuvert och en ros och i kuvertet ligger biljetter till Melissa Horns konsert i November!!! Snacka om att jag blev glad, paff, lycklig, och helt mållös! NU har jag nått asabra att se framemot! Lyckan är verkligen total!!!
Vi satt sen å bara tjötade å lyssnade på musik och vart allmänt sega så det var knappt att vi orkade dra oss till festen. Men vi pallrade oss dit och det vart en awesome kväll! Vi käka tacos å kladdkaka, tjötade, kollade film, sjöng, och Cindy som hade födelsedag fick massa presenter som jag antar att hon gillade för hon såg happy ut :D
Tårarna "kom och gick" under dagen för jag har blivit riiiktigt blödig på sistone. Men det behöver vi inte gå in på mer än att Emelie förstörde (nästan) mitt smink :')
Idag vart det studenten och det var kul, men aaasjobbigt, hade jobbiga skor å fick gå igenom hela stan, fyfasen! Men stort grattis till dom som tagit studenten nu och mer bilder kommer senare!


Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0