Bra dag trots pollenallergi!

Halv jobbigt att gå upp förtidigt (för mig) på morrnen.
Första lektionen var engelska och där kollade vi en dokumentär som jag sett två gånger innan så jag halvsov mest.
Därefter vart det min allra sista gympa lektion EVER, älskart! Okej jag gillar träning men inte med skolan, skit tråksi. Och där var det brännboll som gällde, som jag och Stina Lise älskar såååååå mkt! Eller inte.
SEN vart det livskunskap/samhäll! Okej livskunskapen är ju inte direkt Woooow, men sen skulle våran lärare dela  ut våra "resultat" på en tenta vi gjorde i Januari, detta var mest en rolig grej för att vi skulle få testa på hur man ska välja bort vissa delar ur en text, välja det viktiga lix. Texten vart riktigt intressant, handlade om bildterapi... Men som sagt så fick vi resultaten, som tyvärr inte är betygsgrundande, och så säger lärarn inför hela klassen att jag vart bäst! Haha lite stolt å mallig över mig själv därja! (och tack för applåderna HAHA). Synd att jag för en gångs skull var bäst när det inte gick på betygen haha, aja, sen fick vi slutbetygen i Samhäll B och fick VG, rätt gött där ja! Så min dag har varit rätt så awesome! 

Däremot äre inte kul med Pollenallergi :(
<3

Kommentarer
Postat av: karro<3

applåder till dig ja det som var bra då inte pollenallergin dock men ja allt det andra som var bra haha okej du kanske inte fattar men ja jag för det haha.. aa applåder en gång till dåe (: höhö på slutet så blir det ännu bättre okej vi säger punkt nu för du gillar punkter....... punkt.

2011-06-13 @ 18:50:36
URL: http://karrokabro.blogg.se/

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0