Braaao dag

Nu har Elin precis åkt hem, eller vare dig jag skulle kalla min kära hotmail ;) haha mkt roligt iaf och har kollat på massa fina och fula balklänningar på nääätet :) Även att det då är ett år kvar, men man ska vara ute i tid!
Tjötat masssoooor , nähä vadå tjejjigt äre väl nån som tänker nu, haha!
Och imorrn ska jag in tidigt till skolan även om jag har sovmorgon imorrrn med... Men jag ska passa på att prata en sväng med rektorn och om han inte skärper sig så ska han få en utskällning, så det e inte jag som gjort något bara så ni vet :D. Och sedan bär det av till toftaholm och åminne. Vi ska ha nån slags utflykt och ha föreläsning för parallellklassen -.- kuuuul.....
Men nu blire duschen!
<3

Kommentarer
Postat av: äbbe

åh vad vi älskar vår paralellklass :')

2011-06-09 @ 22:07:06
URL: http://aarberesha.blogg.se/

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0