Brum Brum!!

Haha töntig rubrik, check!
Dagen blev väl inte som jag tänkt att den skulle bli, skulle plugga teori, vilket jag visserligen gjorde men inte så mkt precis. Istället har jag kollat film på tv, typ Material Girls, sett den innan menmen :) (vilket betyder att jag inte hunnit se allt för min syster än). Sedan har jag vart ute å kört på motorvägen minsann, HAHA fyf*n vad tråkigt det var, ingenting kul mer än att man fick köra om nåra sölkorvar. Däremot vare en "cool" (märk ironin) 20 åring som trodde att han var nått som körde om mig på en annan väg, sen kom han inte mkt längre för det var en massa bilar framför så jag hann ikapp han iaf, mkt kul enligt mig haha!
Aja sen vart vi på donkens drive in å köpte glass! Asgott! (Y)



Så nu ska jag fixa för imorrn å packa skolväskan å duscha å plocka fram kläder, dutti!
<3

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0