Fulla dagar

Shit har ingen tid med nått längre, häääärligt! Älskar när jag har nått att göra nu när jag börjar bli rastlös.
I förrgår kom Elin till mig och skulle sova över , vi kollade på törnrosa å målade naglarna minsann :D Sen igår vart vi i Växjö och shoppade heeladagen lång! Först på samarkand, sen tog vi bussen in till stan och sprang runt där. När vi sedan var färdiga så var det ändå tid över, då gick vi ist å provade balklänningar! En riktigt bra dag!

Idag har jag jobbat och handlat massa mat, sen nu i eftermiddag har jag vart en sväng hos moster å hälsat på och lekt en stund med lillkusinen, gav henne en Sverigeklänning som hon blev urgullig i! På tisdag ska vi dit igen å hälsa på för då fyller hon hela två år!

Men innan dess MIDSOMMAR, Emelie kommer hit imorrn å stannar till Söndag, såå awesommmeee! Hit kommer även Farbror och "Faster" och kompisar till mor å far haha :), kommer bli skönt att bara va å inte göra så mkt, bara umgåås! Och så ska även världens mest nyfikna Emelie få nått som jag å Elin hann misstolka en hel del när jag köpte den i Växjö, HAHA <3

Ful bild, snygg tröjja och allmänt random naglar.



Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0