"I can walk a 1000 miles to be with you"

Shit det e redan söndag, dagarna springer iväg! Och hoppas det fortsätter så också.
Annars vet jag inte vad denna dagen kommer med, jag ska plugga teori å så får vi se när jag ska ge mig ut på motorvägen för detta har jag ännu inte testat :).
Känns som om jag aldrig kommer att få körkort -.-", menmen jag ska nog klara det innan året är slut hoppas jag haha, jag är glad om jag får körkort innan jag är 65 :)

Och imorgon börjar sista skolveckan för detta läsår, och kommer då ha min sista gympalektion ever! Helbra, jag hatar skolans gympa, mkt roligare att träna hemma eller med mina underbara dansvänner... Bollsporter är inte min grej och inte orientering heller så antar det är därför jag avskyr gympan (a)


Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0