Ögonimplantat

Nu är det inte längre modernt med piercings, tatueringar, och liknande.
Nu är den nya trenden implantat. Då menar jag inte silikonbröst. Jag menar dessa implantat som folk gör genom att exempelvis föra in en slags form under huden som exempelvis en stjärna, cirkel eller liknande. Liksom när ödlemannen tatuerade hela sin kropp som en ödla och sedan la in små kulor under ögonbrynen. Denna trenden har väl pågått ett tag men det finns en ny gren i detta. Ögonimplantaten. Vanligast är att man för in ett hjärta i ögonvitan. Följderna kan dock vara hemska, man kan bli blind av detta. Och det går aldrig att ta ut den. Hur kul kan det vara att varje gång man öppnar ögonen så ser det ut som att man har en hemsk ögonsjukdom.... eller att man varje dag hela livet ut känner att man har nått som skaver i ögat... mysigt...
Groteskt!


Kommentarer
Postat av: karro<3

men usch louise vad hittar du alla dessa konstigheter egentligen.. usch skulle aldrig vilja ha det nej fy! jo du hittar alla konstigheter för du själv är konstig på det bästaste sättet jag vet.. för du är allt dig själv o det gillas <3 <3 <3 <3 love<3

2011-06-20 @ 19:39:12
URL: http://karrokabro.blogg.se/

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0