Sen en tid tillbaka.

http://www.youtube.com/watch?v=jl9IQFCtt5c <--- Lyssna, beskriver mig rätt bra jaaa, dock gick den inte att lägga till på bloggen (A)

Idag har det varit jobb, och en massa bilkörning. Imorgon ska jag köra bil igen. Fast då är det körlektion, inte kul för jag gillar inte bilarna, det är en hel vetenskap över deras handbroms och hitan å ditan. Inte bra (:
Helgen kommer bli slapp och awesome, detta ser jag framemot (:

Nästa vecka har jag en heldel som ska planeras in, frågan är om jag hinner med allt, men vi får la see!
Kommer inte bli mkt uppdateringar för jag har annat för mig, som alla andra nu på sommarn!

Dags för teoriboken!

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0