Dag 24 - Det här får mig att gråta

När är jag då ledsen? Det är nog inte så jättemånga som sett mig gråta, tror jag, minns inte, man har ju gråtit flera gånger i livet.
När jag tjaffsat med nån blir jag oftast jätteledsen i slutet, när jag slår mig, när jag ser en sorgsen film...
Det finns mycket att dra upp där.
Men jag kan även gråta när jag blir riktigt glad och lycklig, det har hänt några få gånger, och den känslan är helt awesome!
Det händer även ibland att jag skrattar så jag gråter och det är så otroligt skönt att släppa allt för en stund och bara skratta!
Jag har typ världens sämsta pokerface! Så om jag är ledsen så märks det typ direkt, jag kan verkligen inte hålla inne mina känslor, funkar aldrig och kommer aldrig funka. Eller jo! Tror jag lyckades en gång i somras när jag fick en känsla av att allt bara släppte och jag kände mig jättelugn (ingen aning om varför jag lipade som en gris, lite smått pinsamt men jag mådde totally bra efteråt) och efteråt så var jag runt mina vänner och lyckades nog faktiskt att dölja det! :)

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0