Dag 29 - Mina ambitioner

Detta är den svåraste av dagarna. Har jättesvårt att säga saker jag är bra på, men here we go.
Lyssna- jag har alltid fått höra att jag är bra på att lyssna, vilket borde stämma då många vänder sig till mig när det kommer till att prata allvar, som vissa andra så skrattar jag inte bort sånt som man vill säga så jag kan ju säga att jag är bra på att vara seriös med (ibland), att komma med råd hör väl till också.
Jag har (som de flesta vet) alltid dansat, vilket med åren har gjort att jag är rätt bra på olika sorters dans, däremed menar jag inte dans som vals och bugg för det totalsuger jag på. Jag "är bra på" balans med haha dock har balansen blivit lite rubbad sedan jag opererade foten.
Jag är totalbra på att kramas! Haha eller vet ju inte jag om jag kramas bra, men jag kramas mycket så det e jag bra på HAHA är en kramoman så om ni ser mig så spring fram och ge mig en kram, det kan göra hela min dag, även om det är nått litet så kan jag bli överlycklig.... okej nu kanske ni tror att jag är knäpp, men faktum är att jag är rätt bra på att se det bra och underbara i vardagen.
Skratta och Misstolka är jag också helt awesome på, även om mitt skratt låter förjäkligt så skrattar jag mycket och ofta.
nu kommer jag inte på nått mer! CIAO

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0