Dag 30 - Det här ska jag bli när jag blir stor!

SIsta dagen av dagarna (på dagarna efter dagarna)
När jag var liten var jag inriktad på att bli hunddagisfröken, jag var helt obsessed! Jag kommer ihåg att jag drog med mamma på ett "studiebesök" å kollade runt när jag kanske var fem/sex år, HAHA.
Men nu är jag mer inriktad på att bli en kurator (jag vet att rut kommer säga vad var det jag sa). Det verkar "kul". Okej kanske inte kulkul då folk mår dåligt när de går till en kurator, men jag tror det kan vara ett bra jobb för mig. Däremot vet jag inte om jag skulle klara av alla hemska historier och kunna ha jobbet på jobbet och sen inte tänka på det när jag är hemma. Jag är egentligen mest inriktad på att vara en skolkurator, men vet inte om det skulle vara jättekul då skolungdomar mest verkar "håna" kuratorerna, haha men det kanske jag kan ändra på! Annars har jag verkligen inte en aning på vad jag vill jobba som, vem vet, jag kanske hamnar på ett hunddagis iaf! HAHA

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0