Dagensskratt!

Hallojs! (HAHA fult det lät då ....) Aja, dagensskratt gav Stina Lise mig, hon ringde å vi pratade länge om allt å inget, som vanligt då alltså :) Fattar inte hur vi lyckas men samtalen e helt random egentligen... Kan se ut såhär (i oordning typ, då allt sägs samtidigt ibland):
1) Säger hej, och detta kan ofta ske igenom att vi säger hej flera gånger i olika toner å dialekter.
2) någon av oss skriker PRULF (Ingen fattar men ah ni får ingen förklaring heller det e vår hemlighet HAHA)
3) Frågar hur det är mm. pratar om plugg å liknande normalt prat
4) Börjar prata om annat, typ Sagan om de bannlysta, sagan om harry potter, mm
5) Börjar prata i antingen norsk tonart eller som Khadije (stavning)
6) härmar typ en sketch ur hey baberiba eller va fasen det är typ med ord som: ÖÖÖÖÖÖH ( i tonarten liknande en i målbrottet fast med väldigt mörk röst) och TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR i samma tonart.
7) Härmar Björn Gustavsson, ord som Nöj (nej) och olika former av Nöj, typ Höj (hej) och i olika tonarter...
8) Fortsätter att citera Sagan om harry potter: INTE LITE TE MYCKET TE!
9) OSV......
Hahah Nu lär de flesta inte fatta speciellt mycket, för jag riktar mig mest till dig Hoodie, jag älskar våra samtal, (misstolka mig inte men) detta kan göra hela min dag, så skönt att inte tänka så mycket på nån timma å bara snacka på å skratta så man får ont i magen, hahah, tack för det världensbästa stinalise :)
<3

 

 

INTE LITE TE MYCKET TE!

MEN VAD GILLAR DU KAFFE DÅ?
NAE INTE SÅ MYCKET KAFFE MEN TE ÄR GOTT!


Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0