Rosor är röda, violer är blå, jag är söt å du likasååå!

Snygg rubrik! Värsta awesome!
Ville bara säga att jag älskar mina vänner, ni vet vilka ni är!
Känns awesome när jag får veta att jag är älskad och behövd, det gör gott för mitt annars asdåliga självförtroende.
Så ville bara berätta för er, ni som nu läser, älskar er!!! Ni är verkligen bättre än bäst (om det nu är möjligt att vara bättre än det bästa).
Och jag börjar allvarligt att fundera på att läsa till kurator, ni är många som verkar vända sig till mig när det är jobbigt för att be om råd, hoppas att jag e bra på det? Eller vad tycker ni??
Solong!

Kommentarer
Postat av: karolina

du är den bästaste av dom bästa! du är den som hjälper mig iaf och det är jag stolt över att jag har dig.. stolt att just du vill hjälpa mig.. l o v e<3 <3

2011-03-18 @ 18:59:02
URL: http://karrokabro.blogg.se/
Postat av: abbe

visst är det den bästa känslan som finns? Att man känner sig älskad? :') Förstår dig precis, och ja säger samma sak om dig! puess

2011-03-18 @ 19:07:20
URL: http://aarberesha.blogg.se/

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0