Veckan som gått

Har precis kommit ur duschen å ätit efter ett zumba-pass, älskar det, tycker det är jättekul! Senare ska jag plugga lite med tänkte jag om jag orkar. Veckan som gått nu då har varit händelserik, jobbig, rolig, allt på samma gång. Det har varit Kulturvecka på skolan och som sagt innan så hade jag en tysktjej här. Hon är jättesnäll och kommer sakna henne och alla andra! Här kommer en snabbrepris på hela veckan! Söndag: De skulle komma. Både våra lärare var sena (typ 20 min) och tyskarna var ca en timma sena. Vi åkte sedan hem och åt. Jag visade henne runt och så. Fick en jättelåda full med tyskt godis och mamma/pappa fick kaffe och ett ljus! Måndag: Skoldag med lektioner och välkomnande av de andra eleverna. Arbetade med två lärare på "Drömstaden" där vi skulle tsm med eleverna från de andra länderna rita vår drömstad. Senare vart det aktiviteter på Tinas ö, lite halv lamt eftersom en del lekar vart lite för långa å krångliga, däremot var irländsk julafton, musik quizen å frågesporten kul, jag och E klassade ju ut alla andra grupper med att svara rätt på statsministerns och kungens ålder!!! :D:D:D Efter Tinas vart det danslektion, mycket roligt som vanligt och min tysk och några till verkade tycka att det var kul :) Tisdag: GÖTEBORG! Upp klockan fem, iväg till skolan å hoppade på en av bussarna å sen stack vi till Götet. Jag vart helt slut, hade inte sovit någonting, men vi hade kul iaf, jag och Emelie var trötta ikapp tror jag! Jag köpte iaf smink och present till min och födelsedagspresent till en av de andra tyskarna. Mot slutet av dagen var det lite kaotiskt att hitta några av tyskarna men allt gick på bra tycker jag. Ramlade i säng när vi kom hem. Onsdag: Lektioner? (kommer inte ens ihåg) iaf så var det fest på kvällen. Vi hade våran med Estlands gruppen! Väldigt roligt och hade en awesome kväll! Somnade vid två tiden kanske? Torsdag: Efter 3-4 timmars sömn så mådde jag inte heeelt bra. Mådde illa och var yr och väldigt trött. De flesta mådde väl likadant för hela klassen gick som zombies. Lektioner på morgonen, lunch å sedan var det dags för bowling med tysklandsgruppen! Därefter gick vi till duvan och fikade. Åkte hem lite senare så min fick packa och göra sig i ordning. Vi åkte in till skolan och lämnade henne där, jag och de andra svenskarna stannade ett tag, de flesta åt tacos i lärarnas fikarum (vilket jag missuppfattat) sen satt vi och pratade. Sa hejdå till alla, ledsamt som bara den, kommer sakna de flesta jättemkt!!! Däremot ska det bli rätt skönt att komma in i vardagen och hinna umgås med vännerna, behövs verkligen känner jag. Så van att vara med alla varje dag så nu känns det helt konstigt att vi gjort massa annat och att man är så nära men inte hunnit prata/umgås som man vill. <3

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0