Älskar att jag är konstig.

Jahapp då vart föreställnings dagarna igång då! Awesome! Våran dans gick jättebra, förutom att några inte hittade sina svärd hahah! Under lunchen så stack jag å resten till gottigott eller vad kiosken nu heter, med sminkade sår å allt. Väääldigt normalt, och stackars folk som såg oss, deras ögon höll på att trilla ut haha!
Men att folk stirrar är jag van vid. Dock kan jag inte förstå hur vuxna människor kan bara stå och ill glo. Okej jag fattar att de stirrade idag, det e ju en sak. Men tex som när jag sköt laser på mitt födelsemärke på kinden, då stirrade ju gamla tanter på mig som om jag led av pest eller nått. Tänk bara då på som har något fel på kroppen som syns tydligt, de som sitter i rullstol eller liknande, hur orkar de stå ut varenda dag?
Hoppas att folk lär sig snart att det verkligen är insidan som räknas och man kan vara fullt normal även om man har ens ett sminkat sår, ett amputerat ben eller om man sitter i rullstol.
Nu duschen, sen slappa, jag har enormt ont i hela kroppen, :S<3
P.S. HATAR att lönnebergaskinks låten i deras reklam inte är en hel låt utan en special skriven -.-"

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0