Emelie this is for you!

Då har Emelie minsann gått och blivit stortjej! Hon fyller arton för er som inte vet!
Och när man blir arton så får man inte bara gå på krogen, bestämma över sig själv, gifta sig, m.m
Du får även en heeeel massa krångel med allt möjligt, tillexempel något så vuxet som deklaration (okej inte jättekrångligt) du kanske även får massa brev å grejer som typ bank papper å dylikt!
Nog talat om detta, jag tänker nu inviga din födelsedag med ett rim so here we go (vi vet både du å jag att mina rim e heltokiga så förvänta dig inget ;)) tänk på att ljuda en del ord annorlunda så det låter normalt!:
Emel-ie, du är min blond-ie!
Du är även en tok-fia som inte har klamy-dia men skulle passa utmärkt som maf-fia!
Du säger att jag är en häst, även fast jag är otroligt bäst....
På att rimma, akta så du inte svimma.....
av denna fina text....
let's see what's next,
Hoppas du får en underbar dag
och börja plugga in Sveriges skattelag!
(haha jag suger på rim!)
Hoppas du får världensbästa födelsedag!
Och så ska jag börja skriva ett tal sen, kommer bli awesome!
Och här kommer en liiite annorlunda grattis låt!
Pusspåre! <3

Kommentarer
Postat av: Galenskap

Tack min underbara söta goding! Detta gjorde min morgon :) <3

2011-05-04 @ 15:54:19

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0