I'll be watching you


Hade varit överlycklig om du stalkat mig senare i livet
när jag ska stå på egna ben
möta nya hinder i livet
denna gången ensam
på egna ben in i ett nytt kapitel i mitt liv
en nystart som inte är så välkomnad då jag helst vill stå och stampa en stund
och ta in de intryck som även efter två år är nya för mig.
Vill inte slitas från den trygghet jag känner nu
inte börja om från ruta ett i en ny liten värld
Men du har lovat att du aldrig släpper mig
och det räcker till hundra procent.
Du, jag och våra konstigheter som ingen annan förstår
en av världens bästa vänner<3

Kommentarer
Postat av: Du vet vem <3

All I Need Is You!



I'd catch a Grenade for you

Throw my hand on a blade for you

I'd jump in front of a train for you

You know I'd do anything for you

I would go through all this pain

Take a bullet straight through my brain !



Vad vore jag utan dina andetag? <3



Du är den som gör min lycklig, kommer aldrig nånsin släppa dig och kommer definitivt stalka dig ! <3 Älskar dig! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-05-28 @ 12:12:02

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0