Lista!

Nej ingen inköpslista... en annan lista! (gudars vad dålig jag äär!)
Knyckt av Abbe och Arrie (länkar till deras bloggar under min header)

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? typ två?
Vad tycker du om kärlek? underbart om den blir besvarad
När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? yes.
Har du svårt för att bli kär? yes, har svårt att släppa folk inpå livet, de flesta vet inte alls mycket om mig egentligen


Är du singel? för tillfället ja
När fick du senast en komplimang? igår, tror jag Haha

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: neej
Hånglat med nån riktigt ful: neej
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar? ja, gjort något väldigt dumt som jag ångrar.
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt olagligt? cyklat utan hjälm, laddat ner, ja den som aldrig gjort något olagligt finns ju typ inte
Slagit ner någon? nja, räknas det om man brottar ner folk vänskapligt? (A)
Skämts över dina föräldrar? haha jaa
Sagt jag älskar dig och menat det? ja, skulle aldrig säga att jag älskar någon och inte mena det.
Tar du droger? nej
Dricker du? ja, varje dag (dåligt skämt) men ja det händer att jag dricker.

Vilka kläder sover du i? senast vare linne och mjukisbyxer för jag glömde ta på mig mitt nattlinne HAHA

Vad hatar du verkligen? folk som ljuger, inte menar sånt de säger utan bara häver ut sig, m.m m.m.
Varit kär? ja
Är du ensam nu? yes

Vill du gifta dig? om jag hittar min "prins" ja.
Vill du ha barn? absolut, dock inte förren jag är färdig med studier osv.


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? jag, eller möjligtvis katten (även om han inte räknas som person)
Såg dig gråta? antagligen mina föräldrar, gråter inte bland vänner. 
Fick dig att gråta? saknad
Du delade en dricka med? hm, maaami tro jaaag :D
Du gick på bio med? Oj, no idea, men ska på bio med Rut snart :D
Skällde på dig? mamma eller pappa antagligen
Sa någonting till dig och vad var det? haha ingen aning,


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? yes
Kramat någon? japp
Pussat någon? neej
Köpt någonting? jaa

Sjungit? hjaaa typ för en timma sen
Saknat någon? hela dan varje dag


JAG HAR:
Digitalkamera? jarå
Systemkamera? jaa, mammas
Telefon på rummet? yes, BANANA PHONE haha
Egen dator? jaa
Könssjukdom? Haha neej
Bra kompisar? absolut inte, de är mer än bra!<3


Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0