Dagen...

Ganska onödig dag igen... börjar bli lite långtråkigt att gå i skolan men inte ha några lektioner (eller ska inte ljuga, jag saknar våra kääära lärare...) Haha men seriöst, idag hade vi en lektion med religion... därefter hade vi inga riktiga lektioner utan hade långrast med lite plugg å sen hade vi en lektion med svenska där vi skulle sitta och diskutera inför svenska nationella. Meeen det gick ju sådär, vår mentor som öppnade och tog närvaro gick sedan och vi satt mest och fjantade runt, men många skratt blevre iaf!
Och egentligen så kan ju våra lärare få flytta till lettland,estland,litauen och tyskland där de är nu, för det är ändå ganska gött utan läxor!

Imorgon råder det dock stort allvar.... så stort att jag har lust att äta nachos... vi ska ha svenska nationella. Tror det kommer gå bra, jag intalar mig det iaf!

Efter det bär det av till Växjö med Stina Lise (som har börjat kalla mig för Lojs, eller Lojsan, något som visat sig vara effektivt för jag lyssnar till det iaf, som en liten hund...) och där ska vi hitta på massa kul och sen blire bio med Hanna och Rut, men mer om det imorrn!

En omotiverad knäppisbild, som speglar mitt galna jag...




Kommentarer
Postat av: Stina Lise :)

Nachos är alltid förknippat med allvar lojsan. Det vet du väl? De måste man ju äta så man blir STOR. Och starkis!

2011-11-16 @ 22:34:13
URL: http://stinalises.blogg.se/

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0