Gårdagen!

Igår var det dags för svenska nationella, skriftligt prov i fem timmar.... fy!
Men senare på dagen var det desto bättre, mamma,jag och Stina Lise stack till Växjö och provade balklänningar och mamma gav smakråd ;)
Hittade en del fina klänningar, och jag har inte en aning om vad jag vill ha!
Senare på kvällen mötte jag och Stina Lise upp Rut och Hanna och så stack vi å kolla på Breaking Dawn part 1. Den var riktigt bra gjord på vissa ställen men riktigt dålig på vissa, men den funkade ju iaf att kolla på även om det var med en äckelscen haha och då menar jag inte sexscenen ;)

Här kommer två bilder från igår, ni hittar fler hos stinalises.blogg.se!

Trodde aldrig att jag skulle gilla en mönstrad klänning men gillar den! Dock har jag inte bestämt mig än om det är den jag vill ha eller inte!


Och här är Stina Lise i en fiin chiffongklänning!

Kommentarer
Postat av: Arijana

du är så himla fin i din klänning!!! <3

2011-11-18 @ 16:15:52
URL: http://audioland.blogg.se/
Postat av: Madde

klänningen passar dig sjukt bra louise! :)

2011-11-18 @ 16:57:07
URL: http://maddoxs.blogg.se/

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0