Melissa Horn

Senaste två dagarna har jag tillbringat med Emelie! Underbart att kunna umgås med sina vänner mellan all stress och allt annat som är ivägen hela tiden. Och igår så hade vi sovmorgon, stack ner till skolan vid elva och hade en lektion och gick därefter mot tågstationen, tåget åkte vid halv tre (eller nått) och för varje gång jag åker tåg mot jkpg så känns det som de lägger till fler stationer! haha men det är askul att åka när man har en kompis med sig som man kan prata med under tiden! Kom fram efter en timma med tåg, och gick mot stan där vi åt och sen shoppade!
Vi gick sen till spira och väntade på insläppet, väldigt fint var det, de har gjort ett asbra arbete med hela huset, och konsertsalen var underbar! Det var ashögt i tak för de hade balkonger med platser också, och i taket såg det ut som en stjärnhimmel, mörkblått med små spotlights!
Själva konserten sen var hur bäst! Kunde inte blivit bättre! Upptäckte att inte en enda av Melissas låtar är dålig, man gillar verkligen alla! Saknar bara att hon inte spelade "sen en tid tillbaka", men det är skitsamma för allt annat var verkligen bäst! Att höra låtarna live är 100 ggr mer berörande än annars!
Kortsagt så är detta en kväll jag aldrig kommer glömma, bästa på väldigt länge!
Tack för allt Emelie, bättre kunde det inte blivit!! <3<3



Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0