Tankar

Livet är inte lätt när det är svårt. Det enda jag kan göra är att stå upp för mig själv och stå upp för vad jag tänker.
Sortera bort dem som inte vill ha mig, de som inte är riktigt dom jag trodde de var, de som svek.
För utan att städa och rensa i hjärtat då och då så börjar det ruttna sakta. Visst finns det små diamanter som stannar kvar hela livet, men det finns även de som bara var stenar.
Förutom dessa stenar så går livet bra nu, och jag gillar livet. Börjar tröttna lite på gymnasiet och vill ut i det stora, samtidigt som jag gillar skolan och vill aldrig sluta, tror jag är förvirrad men det rullar på. Blir lite mer skraj varenda dag som kommer närmre studenten samtidigt som det är spännande.
Men som de flesta redan vet så är jag en smått virrig tjej som är präglad med galenhet, mitt kall i livet är att flyga runt som ett virrvarr och vara i vägen för folk och stanna dem på vägen för att försöka få i dem lite glad galenhet, och jag tror jag lyckas :D

Kommentarer
Postat av: Don Karlzonelina

Du lyckas vännen, tro mig, du lyckas <3<3<3

2011-11-15 @ 10:21:45
Postat av: karro <3

din galenhet kan aldrig bli för mycket.. hm om jag har rätt, DU ÄR BÄST! snacka om att jag saknat alla dina galenheter under dessa veckor jag varit borta :P

2011-11-15 @ 17:50:43
URL: http://karrokabro.blogg.se/
Postat av: Arijana

du är förjävla söt <3



muspekaren är en boomerang som kommer från The Legend of Zelda: Ocarina of Time, men den kan komma från några andra spel också ur serien, jag vet inte riktigt det. Finns massa mer på http://www.cursors-4u.com/cursors/ :)

2011-11-16 @ 18:47:22
URL: http://audioland.blogg.se/

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0