Trött, Orkeslös och Upptaggad!

Igår vart jag och fikade med en vän som jag inte träffat på väldigt länge, hade massor att prata om så vi satt där i tre timmar! Så roligt att ta igen det man missat, och även om vi inte träffas så ofta så känns det som att vi aldrig blir mindre vänner för det, störtbra!

Därpå kom Emelie och hämtade mig och på väg hem till henne så mötte vi Cindy och Sofia, trevligt trevligt!
Stack hem till Emelie och tjötade och kollade på balklänningar innan vi stack ner mot stan igen för att möta upp Sofia så hon slapp gå själv tillbaka mot stationen själv! Sen allmänt slapp och kollade på Charlie St.Cloud som var en skitfilm ( alltså en bra men sorglig gråtfilm).

Idag vaknade vi inte så utvilade eftersom vi hade svårt att somna, men sån är livet! Upp och iväg till Jönköping där det vart ändrade planer. Sofia skulle åkt med men blev sjuk så det blev jag och Emelie som stack, och vi mötte Anders och Pia som tog samma tåg som oss, vi gick på en del tsm å endel splittrade haha och trötta men ändå efter en braaa dag så tog vi fyra samma tåg hem.
Så nu är jag hemma, är heelt slut! Tackar för dagarna Emelie och Pia och Anders för sällskapet! <3

Imorgon så är det däremot fest på G! Lite försenad Halloweenfest och jag ska bli en riktig skräck för alla! He he!
Men mer om det imorgon!

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0