Knyckta Frågor och Svar!

Knyckt av Abbe, kolla in hennes awesome blogg: http://aarberesha.blogg.se/


1. Vad är ditt andra namn? Linnéa Kristin

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jaadu, Innnnnger kanske ;) (not, fint men inte på en 18 tjej)

3. Är du i ett förhållande nu? nope

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? --

5. Vem var du tillsammans med sist? - forever alooone ;)

6. Får man fråga varför det tog slut? det tar aldrig slut ;N

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Absolut.. inte

8. Vem vet mest om dig? av mina vänner, Stina Lise och Emelie

9. Vad gör du på fredagskvällar? parteeey all night! Nej men olika, ibland fester, ibland hemma, ibland movienights med nån kompis :) 

10. Bästa filmen du någonsin har sett? finns så många.... den jag grät till senast: Titanic, otroligt bra! Och Charlie St. Cloud. Och Marley and Me... Och Alla Harry Potters (även fast jag stör mig på vissa pga dåligt följande av boken)...

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? haha neeeej!

12. Har du någonsin varit full? Noope, inget ligga i busken här inte, jag dricker på ett normalt vis ;)

13. Har du testat droger? Nope

14. Röker du? Nej, risk för astmaattack såfort jag kommer i närheten av en bolmande människa

15. Snusar du? Nehj fyi vad eeeckligt!

16. Saknar du någon just nu? Jupp, varje dag, hela året om.

17. Hur mår du idag? Askalas! Fast är lite trött (y)

18. Hur många tabletter tar du dagligen? hmmm vitaminer intages dagligen, men orka räkna!

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Har ingen aning, kunde likaväl frågat vad jag gjorde förra veckan så hade jag inte minnts det. 

20. Bästa minnet från sommaren? HAHA vafasen gjorde jag i somras? Men jo klart jag vet, MIDSOMMAR!<3

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Pölseland, Daaanmark!

22. När var du där? I somras!

23. Är du rasist? Aldrig, och kommer heller aldrig vara det, eller jo... jag är rasist mot rasister (haha fyndigt), för dem har jag inte mycket över till!

24. Har du helt svenskt ursprung? Ja mina föräldrar är helt svenska

25. Om nej, vart kommer du ifrån? - dock så har jag massa släkt från andra håll, så helt svensk är väl ingen egentligen!

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Allätare ;) Vafan är det för fråga, vad är skillnaden? mer än utseende och möjligtvis språket? Insidan och personlighet som räknas!

27. Ser du fram emot någonting just nu? Fredaaag! (nu den 25e) :D<3

28. Sköter du skolan? Inte alltid, men oftast!!! :)

29. Vad hade du för betyg förra terminen? G, VG, MVG - troor jag

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG

31. Vilket ämne var det? Öhm, flera olika

32. Har du fått ig på ett prov? Jaaah! Fast det hände inte förren på gymnasiet, deni!

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Ah svinduktig trummis, bandet heter DärLjögJag.

34. Anser du dig vara intelligent? Nope, jag kan bara sånt som är onödigt att kunna.

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Gymnasietiden!

36. Vilken va den värsta tiden då? sexan-sjuan.

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? ja, under en period mellan sexan-sjuan.

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? ja.

39. Har du haft sömnproblem? Nja, korta stunder.

40. Hur ofta gråter du? Händer då och då.

41. Vad gör du när du mår dåligt? Pratar med mina vänner som får mig på humör!

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Beror på vad det handlar om, men alltid till den jag kan lita på.

43. Vill du ha tillbaka något av dina ex? Jag vill inte ha kex! (haha dålig)

44. Vilken klass går du i nu? Jag går i min klass.

45. Vilken skola? Finnvedens

46. Har du varit otrogen någon gång? Näsch

47. Har någon varit otrogen mot dig? Ja alltid.

48. Är du stolt över dig själv? Ibland ja.

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Snelhest som är omtänksam

50. Vad får du ofta komplimanger för? Ögonen, Kläder och mina nagkar :)

51. Har du lätt att få folk att skratta? hHahaa tror de ja

52. Cider elller öl ? Cider!!

53. Har du några talanger? Kan dansa hyffsat bra (tränat i elva år haha)

54. Vet du om någon är kär i dig? Alla är kära i mig... ha ha ha.. men nej vet inte.

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Har inga biologiska syskon

56. Vad står det i ditt senaste sms? ''Hälsa din mormor!!!<3"

57. Hur lång är du? 1,68

58. Hur mycket väger du? - min ensak... 

59. Vilken storlek har du på kläderna? har ingen koll eftersom jag gått ner tio kilo och har inte riktigt koll än!

60. Har du svarat ärligt? JA... med viss ironi men antar att ni fattat det!

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0