Jag är awesome!


Today var det en helt vanlig dag i skolan... som vanligt. Förutom att Stina Lise var sjuk och Lina tillbaka, utbyte eller nått? Krya på dig Stina Lise!<3
Däremot så missade jag filosofin, stack till tandis istället. Hatar det stället, gör ju bara ont så fort man ska dit.
Annars är det fullt upp med plugg  hemma och jag har varit svinduktig och arbetat vidare på min psykologi och projektarbetet. Hejja mig!
Dock så fylls det på med arbete hela tiden. Fick veta att vi ska ha muntligt förhör på religionen, något som jag inte gillar då vi inte vet innan vad man får på sin lott att svara på.
Menmen nu ska jag inte tjata om sånt.
Imorgon är det äntligen fredag och schemat ser ut såhär: Sovmorgon, Psykologi, Slut, Handla, Hem, Passa Barn, Umgås med några vänner, Hem, SOVA!
Behöver all sömn jag kan få!
På lördag sedan blir det klassfeest, med mina samhällstreor och våra ettor... Lär bli mkt folk antar jag men kommer bli kul!
Och nu ska jag ta och avrunda här för jag är BÄST!
Näe btw påtal om bäst, jag har fuckin gått ner TIO KILO på några månader, så jag är bäst, och attans så cool för äntligen är jag på normal bmi nivå, haha skolsköterskan var stolt över mig haha! Bara så ni vet lix! Nu äre bara en liten bit kvar sen är jag nöjd!
Godkväll älskade sötisar!

Kommentarer
Postat av: Arijana

HEJA DIG!!! <3 märks att du blivit smalare också! HEJA HEJA TWIIN <3

2011-10-22 @ 10:28:30
URL: http://audioland.blogg.se/

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0