Blogg!!

NU ska jag blogga!!! Fått lite sura miner av mina söta vänner för att jag är dålig på uppdatering ;) sååå här kommer en liten historia om min dag!
Började dagen med att vakna osv! Mouhaha nähä? Sen gick jag ner till bussen, där vart en ekorre som höll på att klättra i träd, för det tycker han e kuL!
Sen var det skola, har börjat komma igång lite och det börjar bli lite roligare, även om jag inte orkar med endel folk som e hackers osv. Lektionerna är med "roligare", okej alla e inte så roliga men de är ju iaf så man slipper sitta och kolla klockan (oftast). Gillar när det är disskussioner osv. Roligast just nu är iaf samhällen där vi håller på med förberedelse för att ha lektion med en klass fem och undervisa om Sveriges statsskick, och psykologi är med kul!
Har även stojjat runt en massa som vanligt och är ju inte riktigt normal som alla vet... he he.
Och har kollat på beck-dubbningarna med Emelie och Stina Lise, sjukt kul! Så nu har vi gått runt och citerat dom hela tin, verkligen normalt.. youtubeklipp med dubbningarna kommer när internet får för sig att vilja funka normalt :D



Sen skulle vi iväg och handla, där fick man tårta och massa så Stina Lise och nårra till vänner var ju verkligen i paradiset, en massaaaa gratis mat, typ.
Och nu är jag hemma ;)
Så nu ska jag dampa på internetet så ska ni få ett youtubeklipp sen!
<3

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0