Day 3: 10 things about your personality.

1. Många säger att jag är rolig, själv är jag osäker på det.
2. Lat! Absolut, en riktig liten soffpotatis.
3. Väldigt envis...
4. Kan bli ganska sur över små saker i andras beteende, något som stör mig enormt.
5. Gillar att diskutera (med personer som vet hur man gör, för en del har verkligen ingen aning om hur man för en disskusion) .
6. Galen, på ett bra sätt (borde stå högst upp haha).
7. Klarar inte av små saker som är fel, som exempelvis UDDA SOCKAR (hate it!).
8. Älskar att jävlas, på ett roligt och "snällt" sätt.
9. Jag har svårt att tro på mig själv.
10. Är väldigt tankspridd!

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0